Friday, February 26, 2016

I love the little smile on your face when you look at me......!

Sabtu
27/02/2016
11.52am

Today......our mummy bornday.... selamat hari lahir ibu fatin, semoga dilimpahi rahmatNya.... jauh nun di sana, kalau dekat, ingin ku peluk cium my lovely sis..... selamat mummy selamat yer...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dgn lafaz alhamdulillah hanya untuk Dia, Tuhan pemilik hati, jiwa dan jasad ini, hanya pada Dia tempat kite memohon pertolongan dan memohon keampunan. 

hari nie, teringin  benar menjenguk blog sendiri..... secebis kata ingin di kongsi buat tatapan sendiri juga. 

R.I.A.K

Riak... berlegar2 dlm kotak fikir ini,ya Robb... utk ikhlas itu bkn mudah,sukar.. tatatkala di cuit rase itu, hanya terbayang,amalku hanya sia2.. ibarat, aku memikul buah yg enak, tp syaratnye,utk menikmati buah itu,hnya bile tibe destinasi terakhir, aku berjalan dan trus berjalan,seronok menikmati perjalanan, membayangkan keenakan dan kemanisan buah -buahan yg aku pikul, namun bile tibe destinasi, beg yg kubawa di buka,hanya kosong...ini kerana,aku tidak menjaga beg itu dgn baik, beg yg dibawa koyak, menjatuhkan buah-buahan yg sgt enak...sedih bukan...? beg itu aku ibarat kan hati kite, yg perlu di jaga sebaiknye, kerana hati yg bakal menentukan siapa kite... 

aku ingin ikhlas... kata mereka, mohon larh ikhlas dariNya... 

(^_^) sebagai manusia,aku syg padamu....

No comments:

Post a Comment